21 marca 2014 roku, w ośrodku szkoleniowym Honda Motor Europe Oddział w Polsce, odbył się finał ósmej edycji konkursu dla mechaników. Po raz kolejny pracownicy dealerstw samochodowych japońskiej marki mieli okazję do wymiany doświadczeń i sprawdzenia poziomu swoich umiejętności.
Wysoka jakość usług w sieci autoryzowanych serwisów Hondy w Polsce jest wynikiem dążenia pracowników firmy do ciągłego poszerzania wiedzy i udoskonalania umiejętności z zakresu obsługi posprzedażnej. W tym roku ambitną postawą wykazało się aż 138 mechaników reprezentujących 47 stacji dealerskich. Był to największy tego rodzaju konkurs w historii polskiego przedstawicielstwa firmy.
„Jestem pewien, że takie inicjatywy, jak wybór mechanika roku czy też najlepszego doradcy serwisowego, przyczyniają się do poprawy poziomu satysfakcji klientów naszej firmy oraz do budowania pozytywnego image'u marki Honda w Polsce" powiedział Marcin Żaczek, odpowiedzialny za organizację konkursu.